joi, 7 aprilie 2011

Ce este prietenia ?



Prietenia ...Un termen greu dupa parerea mea ! Acum doua zile o amica m-a intrebat scurt si la obiect : "Ce crezi ca e prietenia ? Tu crezi in ea ?" . Mi-a dat de gandit fata asta nu gluma . I-am raspuns prietenia e la fel ca dragostea si moartea combinate : Riscanta dar si frumoasa !
RISCANTA ?
Da ! Foarte ! Daca nu sti pe cine sa alegi ca prieten/a trebuie sa ai mare noroc ca aceea persoana sa iti merite cu adevarat acel sentiment . De multe ori ramanem dezamagiti de alegerea facuta ! Chiar eu am patito de multe ori si am realizat greseala tarziu !
Voi da mai jos cateva citate despre prietenie care mi-au atras atentia intr-un fel sau altu :

“Intelege ca prietenii vin si pleaca, dar nu trebuie sa ii pastrezi decat pe putini dintre ei, pe cei cu adevarat pretiosi. Pe masura ce imbatranesti, ai nevoie tot mai mult de oameni care te cunosteau inca din tinerete.” Mary Schmich
“Prietenia inseamna o usa care se deschide doar pentru o anumita persoana.” Antoine de Saint-Exupery
‘Vei intalni oameni care te vor uita. Vei uita oameni pe care i-ai intalnit. Dar uneori intalnesti oameni pe care nu ii poti uita.  Aceia sunt prietenii tai”.Anonim

“Prietenie inseamna sa fii alaturi de prieteni nu cand au dreptate, ci atunci cand gresesc.” Andre Malraux

“Imi place sa stiu totul despre noii mei prieteni, dar nimic despre cei vechi.”Oscar Wilde

“Nu iti petrece timpul cu cineva care nu e dispus sa si-l petreaca cu tine.”Gabriel Jose García Marquez 

“Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima.” Gabriel Jose García Marquez

“Daca toti oamenii ar sti ce vorbesc altii despre ei, nu ar mai exista nici patru prieteni in lume.” Blaise Pascal

“Am invatat ca nu e nevoie sa schimbam prietenii daca intelegem ca prietenii se schimba.” Kathy Kane Hansen

“Nu judecati oamenii dupa cei cu care se aduna. Nu uitati ca Iuda avea prieteni ireprosabili.” Ernest Hemingway

  Dupa cum puteti observa fiecare dintre noi avem o definitie proprie a termenului “prietenie” . Daca imi permiteti as incerca sad au si eu o definitie a prieteniei :
“Prietenia este un lucru divin ! Daca nu il ai , macar trebuie s ail simti intr-un fel ! Un om fara prieteni e ca o floare fara razere Soarelui , ca pomul lasat singur intr-o pajiste. “ Snowe .
                
             Cam atat ! Va pun si eu la randul meu urmatoarea intrebare : “ Ce este prietenia ?”

                                                VA PUP MHAA !


Un comentariu: